[TTK HÖK -Képviselők]Választmányi emlékeztető

Ellenőrző Bizottság-ELTE TTK HÖK eb at ttkhok.elte.hu
2014. Már. 11., K, 23:10:29 CET

Sziasztok!
Természetesen előfordulhatnak pontatlanságok és köszönöm a
visszajelzést javítom.Azt tudni kell,hogy próbálom betölteni azt az
űrt amely az emlékeztetők/ papíros iktatás terén tátong és
előfordulhatnak hibák.Az emlékeztetőket Dórika feljegyzései alapján
írom,azonban azt tudni kell hogy az ülésen elhangzott időpontok kell
hogy belekerüljenek az emlékeztetőbe,még ha az ülés után 1 órával meg
is változik az.
Üdv.:Tamás
--
Horváth Tamás