[TTK HÖK -Képviselők]ELTE-s oldalak leállása

Informatikus - ELTE TTK HÖK informatikus at ttkhok.elte.hu
2014. Május. 27., K, 21:41:24 CEST

Sziasztok!

Az általunk kezelt ELTE-s weboldalak (ttkhok, szakterületi, TO, stb.)
június 10.-én este 8 óra és 10 óra között nem lesznek elérhetők! A
tárgyalófoglalásokat, meghívók kiküldését ez időpont előtt intézzétek
el.
Kedves Felhasználónk!
Ezúton szeretném értesíteni Önt arról, hogy 2014. június 10-én kerül
sor a Caesar klaszter webszolgáltatásához tartozó MySQL szerverének
verziófrissítésére 5.1-ről 5.5-re. Emiatt a szerver aznap este 8 óra
és 10 óra között várhatóan nem lesz elérhető, valamint azok a
weboldalak sem, amelyek a hozzá tartozó adatbázisokat használják.
A verziófrissítés a szerverhez való kapcsolódás beállításait nem érinti.

Fetti

--
Fetter Dávid
Informatikus

Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett
természetes, vagy jogi személynek szól! Amennyiben Ön nem szerepel a
címzettek között, kérjük, azonnal értesítse a levél küldőjét és
törölje a levelet és csatolmányait a bejövő üzenetei közül anélkül,
hogy a levelet bármilyen célra felhasználná, továbbítaná, lemásolná
vagy hozzáférhetővé tenné a címzetteken kívül más személyek részére.