[TTK HÖK -Képviselők]plakáthelyzet

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2014. Május. 28., Sze, 17:40:12 CEST

Sziasztok!

Ha csak a szemet zavarja, akkor máshova kellene csoportosítani őket...

Szerintem Rózit inkább az zavarja, hogy a plakátokat behozóknak, azt
mondja, hogy "persze kint lesz, mi kirakjuk" és a tapasztalat az, hogy
utána csomókban állnak a plakátok. Majd bejön a delikvens még egyszer,
hogy "nem látom kint a plakátjaimat" a válasza meg "hát... izé...".

Tény, hogy átlátható a felület, ha nem kerül ki semmi a TTK-ra osztott
helyekre, a közös rész jól néz ki, de ha jól értem, azt nem a TTK
intézte.

A csapat összeállítása szükséges, de ebben az időpontban már tényleg
felesleges. Biztosan megoldja a problémát, cserébe ez a jelen
helyzeten nem változtat. Rengeteg polc van abban az irodában, rengeteg
kihasználatlan tisztségviselői fakk. Ezeket a kihasználatlan polcokat
átstrukturálva, könnyen átláthatóvá válna, hogy mi van a
plakáthelyzettel. A beérkező plakátolókat sem riasztja meg a halmokban
álló plakátok, és Rózi szeme is megnyugodhat :)

Ezért kérném a tisztségviselőket, hogy nézzék át a fakkjaikat, és
amire nincs szükség, azt dobjátok ki! Az iroda rendbe tétele a nyár
egyik kiemelt feladata lesz.

Lehet érdemes lenne azt is átgondolni, hogy minden típusú plakátból
kell-e az a 10 darab, ha a fele úgysem kerül ki. (pl moziból elég 5
vagy mittomén)

Pacsi:
Kovács Fanni
Elnök