[TTK HÖK -Képviselők]Meghívó Választmányra - 2014.10.20., hétfő, 18:00, Déli Hali Tárgyaló

Ellenőrző Bizottság-ELTE TTK HÖK eb at ttkhok.elte.hu
2014. Nov. 4., K, 12:07:15 CET

Sziasztok!
Sajnos még mindig nem készült el az ülésről az emlékeztető.Ezért
szeretnélek titeket tájékoztatni,hogy az Esélyegyenlőségi biztos
rendkívüli beszámolóját nem fogadta el a Választmány,ennek értelmében
ismételt írásbeli beszámolót kell tennie.A beszámoló ma az EB-hoz
érkezett meg, csatoltam-e levélhez.A beszámolóról mai Küldöttgyűlésen
lesz szavazás.
--
Horváth Tamás
Ellenőrző Bizottság elnöke
E-mail:eb at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

On 2014. okt. 19., vasárnap, 03.25.42 CEST Elnök - ELTE TTK HÖK
(elnok at ttkhok.elte.hu) wrote:

> Kedves Címzettek!
>
> A tárgyban megjelölt helyszínre és időpontra összehívom a TTK HÖK
> Választmányát.
>
> Tervezett napirend:
>
> 1. Gólyatábori beszámolók
> 2. Bejelentések
> 3. Pályázatok
> 4. Beszámolók
>          a) esélyegyenlőségi biztos rendkívüli beszámoltatás
>          b) tudományos biztos rendkívüli beszámoltatás
> 5. Rendezvények
> 6. Egyebek
>
> Iktatószám hamarosan.

> [...]

Name: ELTE TTK HÖK Esélyegyenlőségi biztos beszámoló.pdf
Type: application/pdf