[TTK HÖK -Képviselők]Fwd: [EHOK-Elnokseg] kérdőívek

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2014. Nov. 14., P, 14:44:57 CET

Sziasztok!

Nos, kicsit kiment a fejemből, így a vm pár friss tagjának egy pár óra
alatt kellett a kérdőívünket összedobnia, hogy a felmérjük a hallgatók
igényeit.

De sajnos nem nagyon sikerült... vagy inkább részleteiben sikerült
elbeszélni egymás mellett. :)

No mindegy is, most csatoltam a véleményt, meg az általunk összerakott
kérdőívet. Jöhetnek vélemények meg mi egyéb. :)

https://docs.google.com/document/d/1QX3Oe4Eo1w5EoOvGXcSx-egqT-LA8a26kQB_XLkXHww/edit

KösziPacsi:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

----- Továbbított levél elnok at tatkhok.elte.hu címről -----
    Dátum: Fri, 14 Nov 2014 00:36:31 +0100