[TTK HÖK -Képviselők]Választmány

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Ápr. 12., V, 01:06:59 CEST

Sziasztok!

Nem véletlenül nem hívtam össze a választmány szokásos ülését, hanem hirtelen napirendi pont hiányában.

Nem találtam fontos hirtelen teljes ELTE TTK HÖK - öt érintő megbeszélés dőlt pontokat. Ami most fontos arról már mind megszületett a döntés, vagy az irányvonal, amit képviselnünk kell.

Ettől függetlenül ha bárkinek egyeztetni való kérdése van kérem jelezze! Az elnök jelölttel készülében lévő fórum miatt a legtöbb választmányi tag megtalálható lesz az Északi Halinál, szóval ha bármi felmerulne szóljatok és legalább egy széleskörű egyeztetésre lehetőség mindenképp lesz.

Üdv :

Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK