[TTK HÖK -Képviselők]Választmány

Ellenőrző Bizottság - ELTE TTK HÖK eb at ttkhok.elte.hu
2015. Ápr. 12., V, 10:39:20 CEST

Sziasztok!

Nekem volt egy felvetésem, miszerint minél hamarabb tisztázni kellene
a záró és alakuló küldöttgyűlési ülés időpontját. Ehhez persze nem
szükséges ülést tartani, viszont egy megbeszélés nem árthat.

Jelen helyzetben elég nagy a mozgásterünk, hiszen az Alapszabály
szerint a választás eredményének kihirdetése után (ha nem lesz
meghosszabbítva, ez várhatóan április 17-én fog megtörténni)
legfeljebb négy héttel kell megtartani. Az alakulót pedig a záró után
legfeljebb két héttel.

A fentieknek megfelelően akár vizsgaidőszak elején is lehet tartani az
alakulót, de még április vége előtt is megejthető.

Kérlek gondolkozzatok el ezen, és gyertek a megbeszélésre a véleményekkel!

Üdv,
Attila

--
Rádl Attila