[TTK HÖK -Képviselők] Fwd: Re: tud pont

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Ápr. 29., Sze, 14:02:16 CEST

Sziasztok!

Most újra előveszem ezt.

Bárkinek valami módosítási javaslata van?

Nem csak pontokkal. PL:
- doktorandusz ne kapjon

- csak a legmagasabb szint díjazható (pl tdk 2. hely, nem részvétel és
2. hely tehát nem 7 pont, hanem csak 6)

- egy eredmény egy ösztöndíj (értsd: ha ehök tud támogatta, kari tud
nem fogja)

- egy téma több helyen szorzóval valahogy - de ez ellenőrizhetetlen a
leadott dolgozat nélkül - ha cím nem egyezik külön munka? stb kérdések

- konferencián kapott díj? miért csak előadásra jár pont?

- befogadott munkák cikkek? pl októberre/márciusra várja ki a kövi
félévet? de ha ősszel nem hallgató? (márciusban lesz a konf. a munka
befogadva de nyilván csak márciusban előadás, ilyenkor kapja meg
szerintem legalább a részvételért a pontot, ha igazolható, hogy nem
lesz hallgató a következő félévben)

- van időintervallum, viszont mi van azzal a "versennyel, konf-al, ami
2-3 évente van csak (mint sportnál: "Fél évnél régebbi
versenyeredményre nem adható pont, kivéve, ha az adott versenyt ennél
ritkábban rendezik meg")

Véleményeket várok!

Köszi:

Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

Idézet (Elnök - ELTE TTK HÖK <elnok at ttkhok.elte.hu>):