[TTK HÖK -Képviselők][Mentor] Az elsőéves hallgatók integrációs programjainak szervezési keretei - TTK HÖK vélemény

Ákos Horváth akos.horvath.elte at gmail.com
2015. Ápr. 29., Sze, 16:52:32 CEST

Hali!

Biztos volt már róla szó, de... A 3-as pontot nem lehet úgy módosítani,
hogy
"A programban nem szerepelhetnek olyan feladatok, amelyek végrehajtásához a
résztvevőknek kötelező alkoholt fogyasztaniuk." Magyarán ha ivós feladat
van, akkor kötelező biztosítani alkoholmentes alternatívát.

Más: azt kicsit erősnek érzem, hogy az integrációs programnak
magatartásmintákat kell közvetíteniük. Nekem személy szerint már az érték
is necces, bár azt megértem, hogy miért van benne. De magatartásmintákat?
Kicsit olyan érzésem van, mintha ovisnak néznénk az elsőéves hallgatókat.

Üdv,
Ákos