[TTK HÖK -Képviselők]Kimentés

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Feb. 7., Szo, 16:00:55 CET

Sziasztok!

Beleírtam a válaszaimat.

Pacsi:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

Idézet (Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány <elnok at alapitvany.elte.hu>):

> [...]
>
> Kuti Péter szavai írják most le leginkább, amit érzek, ezért ezen
> örökbecsű férfiútól idéznék:
> "Be kell vallanom, hogy igen nagy szomorúság önt el ezen e-mailt olvasva..."
>
> Szerintem gáz, hogy a tisztségviselők (ha jól láttam, akkor szoceh,
> matekszk, kollbiz és az utánpótlásképzés kivételével) nem ismerik az
> Alapszabályt és nem küldtek beszámolót, amíg nem írtam a listára. Ez
> nem jó, de végülis nem történt tragédia.
>
> De ami ez után következett annak a kapcsán felmerült bennem egy-két kérdés.
>
> Jól értem-e, hogy az EB és az elnök sincs tisztában az Alapszabály

Nem. Egy figyelmetlenség történt.

> Jól értem-e, hogy az EB miután az Alapszabály (igaz később kiderült,
> téves) értelmezése alapján megállapította, hogy érvénytelen a KGY
> összehívása szombatra, nem tájékoztatta a képviselőket?

Nem. Más megoldáson gondolkodtunk, hogy a kgy érvényes legyen. A
tájékoztatás a tisztségviselők felé volt téves, hogy nem hívtuk fel a
figyelmüket a beszámoló írására.

> Jól értem-e, hogy az elnököt szintén tájékoztatták, aki ezen
> információt annak ellenére, hogy hitelesnek tartotta, nem osztotta
> meg senkivel?

Ugyanaz, mint az előbb.

> Jól értem-e, hogy ha én nem kérek kimentést a KGY-ról és teszem meg
> azt a megjegyzést, amit egyébkén nyilván a helyszínen tettem volna
> meg (aki ismer tudja, hogy alapnak tartom a beszámolók időbeli
> kiküldését), hogy kevés a beszámoló, akkor szóba se kerül, hogy az
> EB-nek vagy állásfoglalása vagy legalábbis véleménye?

De ott a helyszínen.

> Jól értem-e, hogy ha a képviselők és a tisztségviselők (akár persze
> a dékán, aki lássuk be, csak elméleti szinten lehetséges vendég) az
> EB-re és az elnökre támaszkodnak, akkor a helyszínen kapták volna az
> arcukba, hogy egy érvénytelenül összehívott ülés miatt mentek be
> szombaton?

Nem. Nem szerettünk volna érvénytelen Kgy-t. Csak az elején lett volna
egy nagyobb bénázás, valószínűleg.

> Ha ez utóbbit jól értettem, akkor jól értem-e, hogy az EB és az
> elnök a képviselőket és a tisztségviselőket átverte vagy legalábbis
> lényeges információt hallgatott-e előlük?

Rosszul érted. De a lényeg helyes.

> Ha még ez utóbbit is jól értem, akkor jól értem-e, hogy szerintük ez
> apró hiba és nem a lemondáson gondolkoznak?

Az utolsó pillanatig azon gondolkodni, hogy hogyan oldjuk meg a
problémát szerintem nem rossz. De köszönöm a felvetése. Igazad van.
Most elgondolkodtam a lemondáson, és egyébként is csak egy évre
vállaltam. Mindenesetre bizalmi szavazást kérek előtte a Küldöttgyűlés
képviselőitől.