[TTK HÖK -Képviselők]Kimentés

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2015. Feb. 7., Szo, 16:38:44 CET

Sziasztok!

"Az EB-vel még a hét elején egyeztetve az volt tényállás, hogy mivel
nincs beszámoló napirendi pont, érvénytelenül lett összehívva az ülés.
(kgy ügyrend 5. §)

Én hittem nekik, de most végig olvasva az összes ide vonatkozó
passzust szerintem igaza van Kutinak. Kellettek volna a beszámolók, és
a kgy érvényes."

Jól értem-e, hogy az EB és az elnök sincs tisztában az Alapszabály
rendelkezéseivel?

"Nem. Egy figyelmetlenség történt."

Jól értem-e, hogy az EB miután az Alapszabály (igaz később kiderült,
téves) értelmezése alapján megállapította, hogy érvénytelen a KGY
összehívása szombatra, nem tájékoztatta a képviselőket?

"Nem. Más megoldáson gondolkodtunk, hogy a kgy érvényes legyen. A
tájékoztatás a tisztségviselők felé volt téves, hogy nem hívtuk fel a
figyelmüket a beszámoló írására."

Az idézőjelbe tettem a két nap különbségével írt válaszaid. Szerintem
ezek ellentmondanak egymásnak.
1. Nem az a gond, hogy a KGY rosszul lett összehívva, mert ez megesik.
A kérdésem arra vonatkozott, hogy az EB úgy értelmezte, hogy ez
érvénytelen összehívás, amivel a fent írtak alapján egyetértettél Kuti
leveléig.
2. A beszámolóval kapcsolatban semmilyen tájékoztatás nem érkezett,
nem téves volt.
3. Ha az EB álláspontja az, hogy érvénytelen a KGy, akkor miért
gondolkodtatok más megoldáson. Téged még esetleg megértelek, de az EB
egy érvénytelen KGY összehívása esetén azt hiszem, hogy nem kéne más
"megoldáson" gondolkodnia, hanem ezt jeleznie kéne. De lehet, hogy
rosszul ismerem az EB feladatait.

Szerintem nehézkes az e-mailes kommunikáció, ráadásul kedden KGY lesz,
talán egyszerűbb lesz ott szóban tisztázni a helyzetet.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc
kuratóriumi elnök
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány