[TTK HÖK -Képviselők]TTK HÖK Alapszabály

Titkár - ELTE TTK HA titkar at alapitvany.elte.hu
2015. Feb. 8., V, 23:13:49 CET

Sziasztok!

Kedden a KGy-n a tervek szerint a TTK HÖK Alapszabályát is fogjátok
módosítani. Ahogy én nézem még azért igencsak ráférne a munka, sajnos
régen sem volt éppen tökéletes, és most új, fontos és bonyolult részek
kerülnek bele.

Sajnos én már igencsak benne vagyok a korban és megmondom őszintén,
hogy nem tudok már annyit dolgozni, mint fiatal koromban, cserébe azt
gondolom, hogy itt egy Küldöttgyűlés, tele értelmes emberekkel, akik
nagyon könnyen sokat tudnának javítani ezen a szabályzaton, ha egy
kicsit besegítenétek. Nem is annyira kötött dolog, amikor van egy fél
órátok, nézzetek rá, kommenteljetek, módosítsatok, alakítsátok!
Tényleg fontos lenne, hogy a TTK-n legyen szépen megírva. :)

Ezen a linken eléritek a közös doksit:
https://docs.google.com/document/d/1h-3X5h0rCZ5epIj5g2CuO1g4zU9t2xWbYY8T9sCAtVI/edit#

Köszönöm előre is! :)

Kuti