[TTK HÖK -Képviselők]TTK HÖK Alapszabály

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Feb. 9., H, 14:15:52 CET

Köszi Kuti.

És így van. Nézzétek van ha időtök kommenteljetek,az elejéről már
eltüntettük a nem problémás helyekről a kommentekeket, de ha még
ezután sem tiszta valami nyugodtan írjátok oda. Többször végig fogunk
futni rajta még ma és a holnapi nap.

Folyamatosan frissítjük és figyelünk, minden szabad percünk erre megy
éppen. Végleges kiküldésre így valószínűleg csak épp a Kgy előtt fog
kerülni.

Pacsi:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

Idézet (Titkár - ELTE TTK HA <titkar at alapitvany.elte.hu>):