[TTK HÖK -Képviselők]Válaszok, zárszó

vara.balint at ttkhok.elte.hu vara.balint at ttkhok.elte.hu
2015. Feb. 18., Sze, 21:53:32 CET

Kedves Péter!

Először is, szeretnék válaszolni számodra arra, amit a levélben is
említettél. Nem, nem kívántam ezt magamban tartani, nemes
egyszerűséggel a küldöttgyűlés előtt kívántam elmondani, azt sejtvén,
hogy még elő fog jönni és nem eszkalálódnak ilyen gyorsan a dolgok.
Nem így lett, tévedtem le kellett volna írnom a kommentárban.
Sajnálom, most pótolnám hiányosságaimat.
Az első a személyeskedés kérdése, amiben számomra ez a kérdés többször
is ki lett facsarva. Többször is elmondtátok, illetve leírtátok, hogy
a küldöttgyűlés szava a mérvadó, és hogy hisztek a demokráciában. Bár
teljes mértékig jogos volt, hogy nem a munkátok alapján kaptatok a
beszámolótokra annyi nem szavazatot, mert rosszul dolgoznátok, esetleg
komoly etikai vétség lenne vagy akármi, hanem nemes egyszerűséggel
azért, mert kicsaptátok a bilit. De ha hisztek a demokráciában és a
küldöttgyűlésben, akkor ezt a döntést így ebben a formában kell
elfogadni. Kész. Jogtalan, de ettől még ugyanúgy a velejárója az
egésznek. Hallottam olyat, hogy jelzés értékkel szavazott valaki
nemmel mert a stílussal probléma volt, vagy azért mert nem szeretne
ilyen kirohanás után veletek együtt dolgozni. Most ezt kár lenne
firtatni, ez még mindig ugyanúgy a demokrácia része kár lenne
firtatni. És hogy ez miért fordulat számomra? Mert személyesen a ti
beszámolótokkal példálóztatok, sokadszor teszem hozzá, egyébként
jogosan. A személyeskedésről írt kommentárod többi részével sajnos
teljesen egyet tudok érteni, volt amit magamra is tudtam értelmezni,
szerencsére ezt már akkor észrevettem magamon és igyekeztem ezen
változtatni, mostanra úgy érzem sikerült.
A másik elmondott logikai ellentét pedig abból fakad amit elmondtál
még küldöttgyűlésen. Megértem hogy ideges voltál, abszolút tisztában
vagyok azzal, hogy az a Kuti Péter bár ugyanaz volt akit megismertünk,
mégsem az a megfontolás volt benne, amit megszoktunk tőle ezért bár
ugyanolyan (sőt...) komolyan kell vennünk minden szavát de nem szabad
annyira felróni neki. Kicsit talán mégis megtenném ezt. Említetted,
hogy ugyan miért kell ennyit foglalkoznunk az Alapszabállyal, normális
esetben ezzel sokkal gyorsabban végezhettünk volna, mégis órákon
keresztül itt kellett ülnünk felette. Máskor - sajnálom ez némileg
személyes jellegű lesz - pontosan Te voltál az, aki kijelentette azt,
amivel teljes mértékig csak azonosulni és egyetérteni tudok, hogy az a
probléma, ha ezeknek az üléseknek nincs értelmük, mert minden a zárt
ajtók között dől el. Úgy gondolom, hogy ez volt az utolsó lehetőség
arra, hogy az Alapszabályt alaposan kielemezzük, és megpróbáljunk
rajta változtatni, és akkor érezném rosszul magam, ha nem tettem volna
meg mindent azért, hogy amit jónak látok azért nem szólalok fel.
Ezeket a logikai ellentéteket véltem felfedezni, és tényleg sajnálom,
hogy ezt nem írtam le a kommentben akkor. A többi rész egyébként
személyesen nem Rád vonatkoztatható, leginkább a Dukira szerettem
volna reflektálni (nem, nem láttam a jövőbe és nem arra amit utánam
írt).
Nem gondolom, hogy rosszul cselekedtetek, sőt, teljesen jogos volt,
viszont továbbra is fenntartom, hogy a modor nem volt megfelelő,
illetve a többit nem szeretném megmagyarázgatni.

Személyesen nagyon sajnálom, hogy távoznod kell, sokat veszítünk
személyedben, gyakorlatilag bármikor fordulhattam hozzád, mindig
készségesen a legjobb tehetséged által álltál rendelkezésemre és ezt
köszönöm. A módját is nagyon sajnálom, de ha a Te elveid ezt
diktálják, akkor ezt diktálják.

További minden jót és sok sikert kívánva,

Zikk
Idézet (Titkár - ELTE TTK HA <titkar at alapitvany.elte.hu>):