[TTK HÖK -Képviselők]Válaszok, zárszó

Tanulmányi elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK taneh at ttkhok.elte.hu
2015. Feb. 18., Sze, 23:23:33 CET

Sziasztok!

Az elmúlt bő egy hét történéseire szeretnék a tőlem telhető
legrövidebben reagálni. Nem biztos, hogy a konkrét vitatott kérdésekre
adok választ, inkább a felmerült gondolataimat osztanám meg veletek,
amit tisztségviselőként, és főként elnökhelyettesként kötelességemnek
is érzek.

Először is teljesen egyetértek azzal a néhányak által megfogalmazott
gondolattal, hogy a KGy egy monoton, gépiesen működő rendszerré vált.
Értem ezt a beszámolók elfogadására - amit biztos vagyok benne, hogy
nagyon kevesen olvasnak el - mind a nagyobb horderejű kérdésekre.
Védelmükre legyen szólva, jelenleg sem a saját EHÖK-ös, sem a HÖOK-os
vagy akár Kari Tanácson nyert tapasztalataim nem mutatnak jobb képet.
Valahogy általánossá vált az érdektelenség és bizony így csak néhány
ember az, aki a belét is kidolgozza. Félreértés ne essék, magamat nem
tartom egy túlbuzgónak, de a feladataimat igyekszem a tőlem telhető
legjobban elvégezni és senki sem mondhatja, hogy nem segítek, ha
tehetem és persze ha megkeresnek.
Javasolnám, hogy a következő KGy-tól kezdve a tisztségviselők szóban
számoljanak be, ezzel talán valamivel megkönnyítik a kontaktus
felvételét a képviselőkkel.
Szerintem több alkalommal kellene és jóval kötetlenebb formában is
találkoznunk, hogy megismerhessük egymás szakterületét és azokat a
kérdéseket, amikért igenis harcolnunk kellene. Mert nem egy ilyen van.
Jó kezdeményezés a képviselőFÁNK és a tisztésgviselői ülések.
A "fiatalok nem mernek felszólalni" témával kapcsolatban azt érzem,
bizony nemcsak a képviselők, de még a tisztségviselők közt is
piedesztálra vannak állítva az "öregek" (rossz jelző, hiszen már magam
sem vagyok fiatal). Ami abból a szempontból pozitív, hogy van kiket
követni, hogy legalább olyan jók legyünk mi, mostani hökösök, viszont
nehézséget is okoz, hogy folyton hozzájuk mérjük magunkat. A saját
tisztségemnél is megvan ez, A taneh bizony még mindig Éti és valahogy
ez nem túl inspiráló.
Ami az üzenetváltásokból még leszűrhető volt viszont vitatnám,
mégpedig az elutasító magatartást. Ezt személy szerint nem
tapasztaltam eddig a HÖK-ben, legfőképpen nem Peti, sem pedig Duki
részéről. Ha butaságot kérdeztem, akkor mindig kaptam magyarázatot és
mellé maximum egy elnéző mosolyt a sületlenségemre.
Az egész üggyel kapcsolatban nem feltételezek rosszindulatot sem
Fanni, sem pedig az EB részéről. Szeretném mindössze a rossz
kommunikációnak és a bizonytalanságnak betudni az egészet, de
semmiképpen nem a KGy félrevezetésének. Szerintem a képviselők is
osztják a nézetem, legalábbis erre következtetek a múlt keddi
beszámolók elfogadásából. Viszont az, hogy az Alapítvány beszámolóját
"lehúzták", elfogadhatatlan. Nem is értem, hogy mi a Küldöttgyűlés
lényege, ha nem a véleménynyilvánítás lehetősége, legyen az bármilyen
hangnemben, bármilyen témában.
Nem tartom megfelelő kommunikációs csatornának a levelezést, az egész
helyzetet személyesen kellene tisztázni, ha nem is a KGy előtt, de a
tisztségviselők jelenlétében.
Sajnálom, hogy idáig fajult a dolog és úgy érzitek le kell mondjatok,
hiszen nagyon sokat tettetek értünk, amiért hálával tartozunk. Igenis
feltűnt, hogy az Alapítvány mennyi mindennel foglalkozik és mennyit
fejlődött az utóbbi időkben a kezeitekben.
Mindenesetre köszönöm a közös munkát és további minden jót kívánok!

Bocsánat, ha elkalandoztam az eredeti témától, de ezt most ki kellett
írnom magamból.

Szép estét!

Üdv, Dia

Idézet (Titkár - ELTE TTK HA <titkar at alapitvany.elte.hu>):