[TTK HÖK -Képviselők]Szomorú tapasztalat - KGy

Fetter Dávid fetter.david at ttkhok.elte.hu
2015. Júl. 1., Sze, 20:13:41 CEST

Mélyen tisztelt Képviselőtársaim!

A tegnapi Küldöttgyűlésen tapasztalt mentalitás végképp elkeserített.
Már jó ideje itt vagyok a Hallgatói Önkormányzat tagjai között, és
sajnos azóta mindig felmerült egy probléma. Azonban most úgy érzem,
hogy egy picit sok volt (legalábbis számomra). Kinek nem inge, ne
vegye magára!

A tegnapi napon a Beszámolók napi rendi pontban alig/nem érkezett
kérdés a legtöbb Tisztségviselőhöz. Mégis elég sok NEM szavazat
érkezett. Szeretnék érdeklődni, hogy mégis így mi alapján? Ismertek
már annyira, ha más nem az alakuló küldöttgyűlésről, hogyha valami nem
tetszik akkor rákérdezek. Tegnap azért nem tettem fel én se
kérdéseket, mert meg voltam elégedve a tisztségviselők munkájával.
Valljuk be, azért mégiscsak vizsgaidőszak van, ilyenkor kevesebb
dolguk van a tisztségviselőknek (meg van akinek több...).
Természetesen, ha nem vagytok elégedettek mások munkájával, akkor
szavazzatok nemmel (ez tiszta sor), de kérdezzetek rá, hogy miért így
történt?!

Mint képviselő engem igen is megrázott a végeredmény, amikor annyi
nemet hallottam, nagyon sok Tisztségviselőnél. Szeretném megkérni a
Képviselőtársaimat, hogy Kérdezzetek! Legyen esélye a személyeknek
kifejteni, hogy miért úgy cselekedett / miért nem csinálta ezt, stb.
Legyen esélye kifejteni! (Dukán András Ferencet tudom felhozni
példának. Elmondta, hogy elrontotta és minden felelősséget vállal. És
kifejtette, hogy miért tette azt amit, és ennek megfelelően új
szempontból tekinthettünk a munkájára -bár hozzá teszem, kérte, hogy
ne vegyük egy kalap alá az Alapítvány beszámolójával ezt a hibáját-)

Fetter Dávid
Képviselő