[TTK HÖK -Képviselők]Szomorú tapasztalat - KGy

Székely Gellért Zsombor sportbiz at ttkhok.elte.hu
2015. Júl. 1., Sze, 20:28:24 CEST

Pontosan kedves és mélyen tisztelt képviselők. Nagy igaza van Fetter kollegának. Nekem már régóta ez jár a fejemben, ha még emlékeztek, alakulón is elmondtam. Kérdezz meg, ott, utána, levélben, fake-emailcímről, bárhogy, de ne csak dobáld a nemeket, mert esetleg nem tetszik a fejem és akkor #neszeneked. Szóval tényleg kérdezzetek, higgyétek el a rendszernek és az adott tisztségviselőnek is sokkal jobb, ha úgy kap nemet a beszámolójára, hogy tudja miért van, nem pedig csak így, meglepetésszerűen.