[TTK HÖK -Képviselők]Jelentés

Informatikus - ELTE TTK HÖK informatikus at ttkhok.elte.hu
2015. Júl. 5., V, 01:30:32 CEST

Hali!

Ahogy a beszámolómban írtam, küldöm a helyzetjelentést.

A 2-es gépet átvizsgáltam. Nem volt szükség a rendszer
újratelepítésre. Ez az a gép, amelynek szüksége van egy nagyon
teljesítményű tápra, ugyanis a mostani nem képes meghajtani a
videókártyáját, emiatt csak az integrált kártya működik. Emiatt
szakadozik.

Az elnökhelyettesi gépen nagyon kevés volt a szabad hely. A Tétékás
Nyúz felhasználó Temp mappája 25Gb-ot foglalt, így azt itteni “tárolt
fájlokat” töröltem. Így jelenleg a computer használata felgyorsult, és
nem jelzi, hogy elfogyott a rendszer memória. A többi felhasználó
adatait szintén átvizsgáltam és a felesleges dolgokat eltávolítottam.
Az elnöki gépen semmi rendellenességet nem találtam. Működése
megfelelő. Pár rendezést végeztem rajta, felszabadítva pár Gb tárhelyet.

Az 5-ös gépen Lukács Károly tesztelt pár merevlemezt. Ennek
köszönhetően korábban hibásnak hitt adattárolók újra használatba
kerülhetnek. Egy 250Gb-os illetve egy 1,5Tb-os winchester került mint
működő képes eszköz a szekrénybe. Később ezek használatba kerülnek.

Előkészületnek lementettem a ttkhok.elte.hu, illetve a biosz.elte.hu
szerver minden adatát, adatbázisát és fájljait.

Frissítettem a ttkhok.elte.hu CORE-ját. Ezzel együtt járt a weboldalon
használatos modulok frissítése. Eleinte problémák merültek fel a
short-url használatával, de a korábbi .htaccess fájl feltöltésével.

A biosz.elte.hu szerver magját is sikerült megújítani. Az ide tartozó
oldalak és azok kiegészítői szintén frissítésre kerültek. Ide
tartozik: matszacs.elte.hu, gyogymatekgt.elte.hu, biosz.elte.hu
bodvarako.elte.hu, kornytud.elte.hu, eotvos5.elte.hu, jutker.elte.hu,
nyiltnap.ttk.elte.hu, kemia.elte.hu, foldrajzosklub.elte.hu,
len.elte.hu. A végén 11 oldal és körülbelül 30 modul kérte a frissítést.

Küldöm majd a folytatást.

Fetter Dávid
Informatikus
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
Telefon: 30/417-7575
Facebook: https://www.facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett
természetes, vagy jogi személynek szól! Amennyiben Ön nem szerepel a
címzettek között, kérjük, azonnal értesítse a levél küldőjét és
törölje a levelet és csatolmányait a bejövő üzenetei közül anélkül,
hogy a levelet bármilyen célra felhasználná, továbbítaná, lemásolná
vagy hozzáférhetővé tenné a címzetteken kívül más személyek részére.