[TTK HÖK -Képviselők]Fwd: [TTK DÖK]Tisztújító Küldöttgyűlés és beszámoló

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Már. 2., H, 12:12:17 CET

Gratulálok Zsókának, és jó munkát kívánok!

Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

----- Továbbított levél jancsotomi at gmail.com címről -----
    Dátum: Sun, 01 Mar 2015 18:00:40 +0100