[TTK HÖK -Képviselők]Beszámoló KÖB

gyorodi.lajos at ttkhok.elte.hu gyorodi.lajos at ttkhok.elte.hu
2015. Már. 9., H, 20:52:12 CET

Tisztelt képviselők!
Beszámolómat a KÖB kérésére írom meg.
Az elmúlt félév során a Födrajz-Földtudomány Szakterület bizalmat
szavazott nekem és a KÖB földrajz szakának póttagjának választottak
meg. A 2014/2015 őszi félévében még nem bíráltam szoctámot, azonban az
egyszeri ösztöndíj bírálásában résztvettem. a 2014/2015 tavaszi
félévében pedig már a szoctám bírálásában is résztvetten és a
rendkívöli és egyszeri ösztöndíjakat is bíráltam és bírálom. KÖB
űlésen nem kellett megjelennem, mivel a szakirány főtagja meg tudott
jelenni az űléseken.
Győrödi Lajos