[TTK HÖK -Képviselők]Küldöttgyűlési beszámoló: ebelnok

Ellenőrző Bizottság - ELTE TTK HÖK eb at ttkhok.elte.hu
2015. Már. 28., Szo, 19:21:56 CET

Sziasztok!

Aki nincs a kampuszon a szavazás időszaka alatt, nem tudott eddig
szavazatot leadni. Azonban az elektronikus rendszer segítségével
otthon is megteheti. Természetesen nem lett több a jogosultak száma.

Ha jól értesültem, Rikker Emília Igazgatási Vezető Asszony minden kar
alapszabályát még felül kívánja vizsgálni, és ennek megfelelően
szükség lehet a módosításokra.

Remélem minden kérdést tisztázni tudtam.

Üdv,
Attila

--
Rádl Attila