[TTK HÖK -Képviselők]Meghívó Tudományos csoport ülésre - 2015.03.20., péntek, 14:00, Déli Hali Tárgyaló

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Már. 17., K, 11:32:04 CET

Sziasztok!

Persze. Minden lehetséges. Igyekszem, ahogy tudok, ha minden jól megy
akár félre oda is tudok érni.

Ha esetleg konkrét tervvel jössz, kezdhettek azzal is, úgyhogy én
később érek oda.

Üdv:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

Idézet (sagmeister.adam at ttkhok.elte.hu):

> Szia!
>
> Nekem annyiban kevésbé jó a 15 óra, hogy valószínűleg nem fogok
> tudni végig maradni. Esetleg van rá mód, hogy a 3. napirendi pontot
> előrébb hozzuk?
>
> Üdv:
> Sagmeister Ádám
> képviselő
>
> Idézet (Elnök - ELTE TTK HÖK <elnok at ttkhok.elte.hu>):

>>> 1. ELTE TTK HÖK Tudományos koncepció vizsgálata
>>> 2. Rendszeres és Egyszeri tudományos ösztöndíj kiírásának felülvizsgálat
>>> 3. Tudományos rendezvények népszerűsítése