[TTK HÖK -Képviselők][TTK DÖK]Meghívó Tudományos csoport ülésre - 2015.03.20., péntek, 14:00, Déli Hali Tárgyaló

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Már. 17., K, 23:24:25 CET

Bocsánat, az én saram. Különböző címekről küldözgetem, hogy talán
minden lista megkapja.

Szóval péntek 14:30-ra próbáljon mindenki megérkezni, én is igyekszem.
Legkésőbb 15:00kor neki állunk.

Bocsi a kavarásért.

--
Kovács Fanni
Elnök
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

Idézet (zsóka vásárhelyi <zsokanemphontos at gmail.com>):