[TTK HÖK -Képviselők]Alakuló Küldöttgyűlés felmerülő probléma

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Május. 7., Cs, 15:26:14 CEST

Sziasztok!

A doodle szavazást holnap éjfélkor lezárom, az 2015.05.08. 23:59-kor.

Üdv:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett

Idézet (Elnök - ELTE TTK HÖK <elnok at ttkhok.elte.hu>):