[TTK HÖK -Képviselők]Alakuló Küldöttgyűlés felmerülő probléma

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Május. 5., K, 12:04:42 CEST

Sziasztok!

A problémára találtunk egy köztes megoldást is, azt gyorsan vázolom:

- kezdjük az egészet egy órával később/ (ez egyébként is megtörténne nem hiszem, hogy 10:40 előtt szépen el tudna indulni az ülés - az előzőből kiindulva)/
- haladjunk fordított sorrendben.
- először számláló bizottság, levezető elnök, jegyzőkönyv vezető és eb
- válasszuk meg a delegáltakat, rendesen átbeszélve mindenki értse, hogy mire vállalkozik (kt, it, köb, tob, vm)

Ezzel nagyjából elmenne szerintem bő 2-2,5 óra, tartunk időben délután 1 körül időben.
- Válasszunk szacskókat.

MIÉRT?
Mert lényegében a SzaB választja a szacskót, szóval a kgy ki kérdezi, meghallgatja, de ha a szab azt mondja ok, akkor a kgy nem nagyon fog beleszólni, durván ellenkezni.

Nagyjából 15 óra körül tartunk szünetet. Naaaagy szünet, étkezés nagy üzemi szinten

Folytatjuk 17:30kor, a most már normális alapszabály által adott sorrendben, gazdeh, kommeh, taneh stb.

A kérdés, hogy a bioszos delegáltakat, a végére hagyjuk-e vagy sem, hiszen a szacskót nyilván, mert a jelölt nem lesz jelen.

Ez mind tájékoztatás jellegű, felvázolok minden lehetőséget. Azt sem tartom kizártnak (asz értelmezés kérdése, persze az időpontok tervezettek), hogy meg kell nyitni reggel 10kor és szünetet kérni, de ha a megnyitás után nem határozatképes az ülés, az problémás lesz.

Choose wisely.

Üdv:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

--
Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett természetes, vagy jogi személynek szól!
Amennyiben Ön nem szerepel a címzettek között, kérjük, azonnal értesítse a levél küldőjét és törölje a levelet és csatolmányait a bejövő üzenetei közül anélkül, hogy a levelet bármilyen célra felhasználná, továbbítaná, lemásolná vagy hozzáférhetővé tenné a címzetteken kívül más személyek részére.

Idézet (Elnök - ELTE TTK HÖK <elnok at ttkhok.elte.hu>):