[TTK HÖK -Képviselők]Fwd: Re: [EHÖK KGY]Meghívó EHÖK Küldöttgyűlési ülésre - 2015.5.28. 17:00 @BTK A047

Dukán András Ferenc dukan at ttkhok.elte.hu
2015. Május. 28., Cs, 11:23:24 CEST

Sziasztok!

Jelenleg az szerepel benne, hogy az elnök (vezető tisztségviselő) és a
KGY képviselők aktív jogviszonnyal kell rendelkezzenek. Illetve az,
hogy a választásokon csak aktívok szavazhatnak.

Az én javaslatom arra irányul, hogy ezzel együtt a többi
tisztségviselőnél is ki kell kötni, hogy aktív jogviszonnyal kell
rendelkezzen, ha a szavazásból kizárjuk azokat, akik nem aktívok.

Ezt bele lehet fogalmazni a Választási kódexbe és más helyre is. Ahogy
írtam, szerintem ennek a rendelkezésnek nem feltételenül a Választási
Kódexben a helye, hanem általános kellene megfogalmazni.

Az, hogy te mióta vagy párttag valahol, akkor derül ki, ha azt
bevallod. És igen, pont az a különbség a kettő között, hogy az egyik
egy elvrendszer, aminek az ellenőrzésére a KGY elvi szinten jogosult,
a másik meg egy szabályozás. De ahogy írtam, gyakorlati okokból el is
tudom fogadni. A szakszervezetek kizárására viszont még nem kaptam
választ.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)

Idézet (Elnök - ELTE TTK HÖK <elnok at ttkhok.elte.hu>):