[TTK HÖK -Képviselők]Fwd: Re: [EHÖK KGY]Meghívó EHÖK Küldöttgyűlési ülésre - 2015.5.28. 17:00 @BTK A047

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Május. 28., Cs, 11:09:44 CEST

Sziasztok!

Nem értem a passzívokra vonatkozó javaslatod, hisz mint mondtam,
jelenleg is így szerepel benne és legjobb tudomásom szerint az Nftv.
is kitér majd erre a kérdésre (ha nem tájékoztattak félre).

Ez a párttagság nem ilyen? Magadat szívatod meg, ha később kiderül,
hogy bár párttag voltál, van egy nyilatkozat arról, hogy ennek
ellenkezőjét állítod. Igazából azért furcsállom ezt az érvet, mert ha
így is lenne, hogy nehezen ellenőrizhető, jelenleg pártpolitikai
kitétel egyedül úgy szerepel, hogy "a döntéseknek pártpolitikától
mentesnek kell lennie" amivel bár teljesen egyetértek, abszolút
ellenőrizhetetlennek tartom. Ennél még mindig ellenőrizhetőbb az, ami
a Választási Kódexben szerepel. Ha azt kirakatnak bélyegzed, akkor
meglátásom szerint a TTK HÖK alapelveit is. Bár elismerem, az nem
szabályzat, de ezt a "kirakatot" erősnek érzem. Persze továbbra sem
azt mondom, hogy feltétlenül kell ez így bele, most csak az érvelést
vitatom.

Üdvözlettel,
Hoksza Zsolt
Elnök