[TTK HÖK -Képviselők]Hamis információk a választmányi ülésről

Hoksza Zsolt - Elnök ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2015. Nov. 4., Sze, 01:35:39 CET

Kedves képviselők!

Sajnos felháborodásomnak kell hangot adnom.

Miután -- többek álláspontja szerint -- az utóbbi évek legkatasztrofálisabb HÖK-ös rendezvénye megvalósult az idei Gólyahajóval, kértem Nagy Gergely rendezvényszervezői biztos rendkívüli beszámolását a hétfői választmányi ülésen, főleg a Gólyahajó HÖK felé felelős főszervezőjeként végzett munkájára koncentrálva.

A mai nap értesültem arról, hogy Geri a választmányi ülés után a következőket írta Rózsás Eszternek, a Bárczi HÖK rendezvényes tisztségviselőjének a beszámoltatása kapcsán: "elfogadták egy óra szivatás után. Viszont lett egy hátulütője a dolognak. És szerettem volna ha tőlem tudod meg. Nem lehetsz ruhatár koordinátor ttks rendezvényen." Ez az információ úgy jutott el hozzám, hogy a Bárczi HÖK elnöke meglepetten érdeklődött nálam, hogy a TTK HÖK Választmánya pontosan milyen határozatot hozott az egyik tisztségviselőjük ellen és miért szankcionáltuk. Miután ezt meghallottam, bár tökéletesen tisztában voltam azzal, hogy milyen kijelentések (pláne határozatok) hangzottak el az ülésen, megkérdeztem a választmányi delegáltakat és mindenki egyetértett abban, hogy ilyesmi egyáltalán nem.

Dukán András Ferenc, a Hallgatói Alapítvány kuratóriumának elnöke, mint a Gólyahajót szervező Alapítvány képviselője említette, hogy ha szeretnénk, akkor ő nem engedi, hogy Eszter legyen a Gólyabálon ruhatáros. Erre részemről az a reakció jött, hogy nem érzek problémát a személyében, szerintem mindegy ki csinálja a ruhatárat, egyetlen dolgot kérek, a ruhatári személyzet legyen felkészítve a feladatának ellátására. Ugyanis többet nem szabad megkockáztatni azt, hogy hosszas sorbaállás után pénzt kérünk a hallgatóktól, akik bíznak abban, hogy sértetlenül megőrizzük ránk bízott holmijukat, amit aztán 1 órával a rendezvény hivatalos zárasa után talál meg egy ruhahalom közepén, kissé megtaposva.

Az, hogy ki felelős a történtekért, az egy szakmai kérdés, és meg is oszlanak erről a vélemények. Duki például emlékeim szerint súlyos hibának vélte, hogy a ruhatárfelelős nem tudott jelen lenni, Béni Kornél, pedig ennél sokkal súlyosabb hibának azt vélte, hogy miután pár nappal korábban jelezte ezt, nem sikerült pótolni őt. Ennek a kérdésnek a boncolgatása miatt biztos nem írtam volna levelet.

Az viszont koránt sem szakmai kérdés, és ezért is adok hangot ennek ilyen nyomatékosan, hogy egy megválasztott tisztségviselő, aki a TTK HÖK-öt kell, hogy képviselje, aki a hallgatóink érdekeit kell, hogy szem előtt tartsa, hivatalosan félretájékoztat másokat, más részönkormányzatokat, mesterséges feszültséget keltve a két hallgatói önkormányzat között. Nem tudom, hogy szándékosan történt-e ez, vagy sem... mindkettő problémás. Mivel alapvetően igyekszem pozitívan viszonyulni másokhoz, így nem tenném azt a sértő feltételezést, hogy nem sikerült megérteni, hogy mik hangzottak el. Abban viszont biztos vagyok, hogy az ilyen felelőtlen, a TTK HÖK álláspontjaként hangoztatott kommunikáció csak ront a hallgatói önkormányzatunk helyzetén és megnehezíti az érdekérvényesítést, amit viszont nem hagyhatok szó nélkül.

Üdvözlettel,
Hoksza Zsolt
Elnök
ELTE TTK HÖK