[TTK HÖK -Képviselők]Hamis információk a választmányi ülésről

Rendezvényszervező Biztos - ELTE TTK HÖK rendbiz at ttkhok.elte.hu
2015. Nov. 4., Sze, 13:18:14 CET

Tisztelt képviselők!

Sajnálatos módon egy magán beszélgetésben valóban elhangzott tőlem egy ilyen kijelentés. Sajnálatos módon nem hangsúlyoztam eléggé, hogy nem hivatalos amit írok, csak volt ilyenről szó. A beszélgetés nem idézett többi részéből kiderül, hogy ha lesz erről bármilyen hivatalos álláspont arról majd hivatalos értesítés is fog érkezni.  Ennek folyományaként nem állítottam, hogy volt ilyen határozat. A mai napon leültem Hoksza Zsolttal beszélni a kérdésről, továbbá telefonon felhívtam a BGGYK HÖK elnökét is és mind a két beszélgetésen tisztáztuk, hogy semmilyen feszültség nincsen emiatt a két részönkormányzat között.

A jövőben sokkal nagyobb hangsúlyt fogok fektetni a privát beszélgetéseimben elhangzó dolgokra, elkerülvén az ilyen félreértéseket.

A hallgatói értékelések alapján a rendezvény közel sem volt katasztrófális. Pusztán a ruhatárban kialakult probléma mely része a rendezvénynek, de a rendezvény egészében ennek ellenére igen jó értékelést kapott.

Az eredeti ruhatárfelelős valóban nem tudott jelen lenni a rendezvényen, viszont pótolva lett Herpai Júlia személyében, sajnálatos módon a helyszeni káoszon ez sem tudott segíteni.

Tisztelettel:
Nagy Gergely