[TTK HÖK -Képviselők]válaszok és új kérdések

Balogh Dániel szoceh at ttkhok.elte.hu
2015. Nov. 9., H, 22:48:00 CET

Kedves Képviselők!
Kedves Tisztségviselők!
Kedves Geri!

Kicsit megszólítva érzem magam a levél több pontja által, így nem tudom megállni, hogy ne reagáljak rá. Továbbra is próbálom magam elvek szintjén tartani, intelligens emberként nem szeretnék belemenni semmilyen sárdobálásba.

1. A gólyatábori élményekhez nem sokat fűznék hozzá, csak annyit, hogy szép dolog ez a költői túlzás, hogy "magatehetetlenül", csak nem igaz. Elviekben számomra azzal se volt baj, hogy Te rajtad mennyi ruha volt, ezért ezt magamnál se vetem fel. De persze, ha a küldöttek úgy vélik, hogy ez elfogadhatatlan tőlem, akkor következő Küldöttgyűlésen szívesen bocsájtom kérdésre a lemondásomat.
2. Úgy látom itt nem sikerült annyira megérteni amit írtam, hogy miért is kérdőjelezem meg a Választmány kompetenciáját. Én ha 1,5 órán keresztül azt hallom, hogy egy adott rendezvényről tartott beszámoló során csak a problémák vetődnek fel, akkor 100% hogy nemmel szavazok az adott beszámolóra. Személyeskedésbe nem kívánok belemenni, de mivel 6 igen szavazatot kaptál, gondolom mind a hatot Levi és Matyi adta rád :)
3. És az utolsó, az általad említett ösztöndíj. Mivel én szeretem jól végezni a munkámat, így az utalási lista készítése előtt egyeztettem Bálinttal az ösztöndíjaddal kapcsolatban, mint EB elnökkel. Abban egyeztünk meg, hogy amíg a Fellebbviteli Testület nem hoz határozatot a Luca által benyújtott fellebbezéssel kapcsolatban, addig nem utaljuk ki azt a csökkentet fél havi ösztöndíjat, mivel ha helyt adnak a fellebbezésnek, akkor vissza kell fizetned a kiutalt ösztöndíjat.

Üdvözlettel,
Balogh Dániel
Ösztöndíjakért felelős biztos
ELTE TTK HÖK