[TTK HÖK -Képviselők]válaszok és új kérdések

Gazdasági elnökhelyettes-ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2015. Nov. 10., K, 00:03:10 CET

Kedves mindenki!
Danihoz hasonlóan személyes érintettségem miatt válaszolnék.
- Személyesen nem értek egyet a centralizált főszervezőséggel. Mint
írtad nem tudod mennyi infót adott át Rózsás Eszter és Herpai Júlia
egymásnak. A főszervezőnek pont ez a feladata a rendezvény alatt
szerintem, hogy koordinálja a különböző csapatvezetőket,összehangolja
a munkájukat,lássa  a hiányosságokat,kezelje a problémákat.Nem pedig a
tényleges megvalósítás.
-A Választmányi ülésen Te is épp annyira ott voltál mint bárki más,te
is kérdezhettél volna Áron beszámolójával kapcsolatban mégsem tetted.
Remélem a hibáztatásba magadat is beleértetted. Egyébként Attilától
jött kérdés a pénzügyi beszámolóval kapcsolatban. Ha pedig úgy véled,
hogy gond van a számolóval egyeztess Áronnal, vagy az ELTE HÖK
illetékeseivel és biztos szívesen megmutatják a szerződéseket.
- Lucához hasonlóan én is azt tudom elmondani, hogy sok szó volt a
haliban az elfogadott beszámolódról. A megkérdeztem pár delegáltak ami
alapján 5 nem jött ki míg  a cetliken 4 nem szerepelt.Ezután
egyeztettünk Lucával a dologról. Szerintem a legelfogadottabb tett,
legyen az képviselő vagy tisztségviselő, hogy kéri a szavazatok
újraszámolását.Őri Bálint is átszámolta illetve utána én is. Úgy tudom
nincsen arról határozat, hogy nem érhetek a szavazócetlikhez.Mellesleg
kb.5-en voltunk az irodában, senki nem emelt szót ellene hogy
megszámoltam.(sőt többen rá is néztek a cetlikre,szerintem ez is baj)
Egyébként megbocsátom neked a rágalmazást, és a
meggyanusítást,sajnálom hogy így jutott el hozzád a hír. Amióta itt
tevékenykedek a HÖK-ben, soha ilyen tettet(gyanúsítás,vádolás, hasonló
dolgok) nem tettem,de ezt mindenki tudja, és nem is fogok tenni.Most
is elmondtam Bálintnak és a megkérdezett delegáltaknak is, hogy nem
gyanúsítok,vádolok senkit, nem ítélem el a szavazata miatt, csak
szerettem volna kideríteni mi az oka a szavazati ellentétnek. Mint
volt eb,hozzám is érkezett be ilyen kérés,sosem fogtam fel rossz
szándékként.Jelenleg is fenntartom, az álláspontomat, hogy a lehető
legjobban cselekedtem Lucával.
- Te mennyit tettél az Alapszabály módosításért? Felajánlottad a segítséged?
- A költségvetés éppen aktuális helyzetéről mindig beszámoltam vagy a
Választmányak vagy a Küldöttgyűlésnek. Elmondtam, hogy július óta
nincs analitika, nincs felkönyvelve a keretünkre a pénz, illetve nem
fejeződtek be a tábori beszámolások.Minden egyéb eddigi költésünket
ismertettem az egyik októberi Választmányon, ennek ismeretében
határoztunk a bálra költendő pénzről. Mellesleg egyik kari hök sem
tudja mennyi pénze van. A kérdésedet nem értem...
- Az, hogy régebben a gólyatáborokban mi történt nem volt tudomásom.
Ha valóban megtörtént amit írtál elítélendő, de nem azt jelenti hogy
idén is meg kellett történnie ezt kell követni. Török Mátyástól az- az
ígért jött hogy amennyiben tavasszal elnyeri a programfelelősi
pályázatot,ebben a formában megszűnik a bosszú nevű játék.
Üdv.:Tamás

--
Horváth Tamás
Gazdasági elnökhelyettes
E-mail:gazdeh at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil:+3630-898-4083
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett
természetes, vagy jogi személynek szól!
Amennyiben Ön nem szerepel a címzettek között, kérjük, azonnal
értesítse a levél küldőjét és törölje a levelet és csatolmányait a
bejövő üzenetei közül anélkül, hogy a levelet bármilyen célra
felhasználná, továbbítaná, lemásolná vagy hozzáférhetővé tenné a
címzetteken kívül más személyek részére.