[TTK HÖK -Képviselők][Pályázat kisrendezvényre]

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2015. Okt. 15., Cs, 16:25:15 CEST

Sziasztok!

Az Alapítvány dupla segítséget is adna és mivel nyomtatásra vonatkozik
a kérelem, lehet, hogy az idő most fontos tényező, de nem akarok a
Választmány elébe menni, csak ha a választmányi tagok is így látják.

1. Matematikai segítség
A rendezvény szerencsére a mi támogatásunk nélkül is nyereséges, csak
össze kellett adni a kiadási és bevételi oldal tételeit és kivonni
őket egymásból. (Ezt én megtettem, hogy nektek és a szervezőknek ne
kelljen, csatolva találhatjátok.)

2. Nyomtatási segítség
A nyereségesség ellenére én támogatnám, mert  ha mi segítünk, akkor a
többi HÖK-nek vagy az ő alapítványuknak  kevesebbet kell beletennie.
Ezért az összes nyomtatást vállaljuk (nyomtatásra pályáztak), az  én
javaslatom alapján, akár a 30.000 Ft-on felül is.

Nem tudom, hogy mi ilyenkor az ügymenet, én is egyeztettem a
pályázóval, megkeresett a beadás előtt, de ettől függetlenül szerintem
  elegánsabb lenne, ha a HÖK jelezne vissza, ha egyetért velem.
Szerintem támogatandó rendezvény és a nyomtatás ráadásul tényleg a
profilunkba vág.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
kuratóriumi elnök