[TTK HÖK -Képviselők]Új organogram

Ellenőrző Bizottság - ELTE TTK HÖK eb at ttkhok.elte.hu
2015. Okt. 29., Cs, 21:38:18 CET

Szia!

Jó lett szerintem is, ezen felül alapvetően egyetértek Tomi
észrevételeivel. A képviselő- és elnökválasztást talán külön lehetne
szedni már a nyíl indulásakor, hiszen a képviselőválasztás alapvetően
tényleg szakterületenként történik, de az elnökválasztás nem. Az
EB-től tényleg lehet egy nyíl a Választmányhoz, de ugyanígy mehetne a
Szakterületi Bizottságokhoz is, nem csak a Küldöttgyűléshez egészben,
illetve a tisztségviselők felé is, viszont akkor kicsit kusza lenne az
ábra. Ennél fontosabb szerintem, hogy a tisztségviselők között nincs
megemlítve a referensi pozíció. A tisztségviselőket segítő
csoportoknál a "koordinál" feliratnál szerintem mutathatna egy nyíl a
csoportokból induló vonalba, ahogy a "segít"-nél ez megvan a másik
irányba (bocsi, írásban kicsit nehéz :) ).
Talán még annyi, hogy a nyilak feliratai közt lehetne valamennyi
különbség, szerintem két alapvetően elkülöníthető kategória a
delegálás/választás és a segítés/beszámolás/stb.

Grat, és köszönjük, csak tovább a sárga köves.. na, jó szünetet! :)

Bálint
--
Őri Bálint
Ellenőrző Bizottság elnöke