[TTK HÖK -Képviselők]Új organogram

Elnök - ELTE TTK Hallgatói Alapítvány elnok at alapitvany.elte.hu
2015. Okt. 30., P, 02:40:42 CET

Sziasztok!

Az előzőekben nem foglalnék állást, de a delegáltakat hiányolom róla,
illetve a KGY-ból kiinduló nyilakkal az Alapítvány elnökét és titkárát
odatenném a tisztségviselők alá.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
kuratóriumi elnök
ELTE TTK Hallgatói Alapítvány
1117 Budapest, Pázmány Péter stny. 1/C
Telefon: 30/561-3913
Facebook: https://www.facebook.com/eltettkha
Web: http://alapitvany.elte.hu

Ui.: Ahogy már mondtam párszor, akit érdekel az Alapítvány elnöki vagy
titkári tisztség az ne habozzon megpályázni, ha legalább egy
jelentkező van, akkor beadjuk a lemondásunk. (Nem kell megvárni, hogy
mind a kettőre legyen jelentkező, külön-külön is lehet választani.)
Igény esetén felkészítést is szívesen tartunk arról, hogy mivel járnak
ezek.

Idézet (Ellenőrző Bizottság - ELTE TTK HÖK <eb at ttkhok.elte.hu>):