[TTK HÖK -Képviselők]SzaB emlékeztetők, mentorkoncepció

Ösztöndíjakért felelős biztos osztondij at ttkhok.elte.hu
2016. Ápr. 19., K, 13:25:07 CEST

Sziasztok!

A múltkori küldöttgyűlésen jeleztem, hogy hiányolom a Szakterületi Bizottság üléseinek határozatát. Ezt azért is jeleztem, mivel az alapszabályunk szerint egy hét áll rendelkezésre (kivéve a matematika szakterületen ahol 10) az ülés után a jegyzőkönyv feltöltésére. Ezúton is szeretném megkérni a szakterületi koordinátorokat illetve SzaB elnököket, hogy pótolják a hiányosságokat, ezzel is hozzájárulva az átláthatósághoz. Elnézést kérnék itt a biológia szakterülettől, mert az ülésen rajtuk még nem kérhettem volna számon a jegyzőkönyvet.

Nem titkoltam ülésen se, hogy a mentor keretszámok miatt voltam kíváncsi a jegyzőkönyvekre, hogy egyáltalán született-e határozat a keretszámról a mentorelbeszélgetés előtt, és ha született mennyi mentor javasolt a Bizottság. Minden mentorkoncepciós vita esetén elmondtam, hogy csak akkor van bármi értelme annak, hogy órákat vitázunk rajta, ha ezt utána be is tartjuk, és nem csak irányelvnek tekintjük.
Nem szeretek nevesíteni, illetve belefolyni a különböző szakterületi döntésekbe sem, de most még is meg fogom tenni, és elvi szinten legalább feldobni a vitát. Szóval legjobb tudomásom szerint fizika szakterületen nincs semmilyen határozat a mentor keretszámról, és így egy irreális 11 fős mentor gárdát sikerült összehozni. Ezzel felrúgva a mentorkoncepció szabályozását. És itt jön az elvi kérdés: ragaszkodunk-e a mentorkoncepcióban leírtakhoz, amit a küldöttgyűlés elfogadott, vagy ismét csak arrébb rakjuk, és nem is foglalkozunk a saját magunk által lefektetett szabályozással?
Remélem több konstruktív hozzászólás is lesz.

Üdv,
Dani
--
Balogh Dániel