[TTK HÖK -Képviselők]Küldöttgyűlési beszámoló: ebelnok

kommeh at ttkhok.elte.hu kommeh at ttkhok.elte.hu
2016. Feb. 7., V, 18:58:12 CET

Sziasztok!

Kimondottan örülök, hogy Zsolti megerősített abban: nem az én szemem
romlott tovább az elmúlt 15 hónapban, ugyanis én sem láttam hétfőn
Bálintot.

Továbbá nem értem azt sem, hogy ha a Bizottság elnöke kimegy
külföldre, akkor miért nem bízza rá a beszámoló elküldését a Bizottság
egy másik tagjára? Tudomásom szerint Kornél a saját részét pl. egy
hete elküldte már.

Kedden találkozunk!
Matyi :)
--