[TTK HÖK -Képviselők]Küldöttgyűlési beszámoló: ebelnok

Gazdasági elnökhelyettes-ELTE TTK HÖK gazdeh at ttkhok.elte.hu
2016. Feb. 7., V, 19:22:55 CET

Sziasztok!
Az hogy rossz megjelenéseket írt Bálint, én betudom a
fáradtságnak,annyira nem nagy probléma.
Viszont szeretnélek titeket emlékeztetni, hogy az EB-nek nincs közös
beszámolója, ezért is szavaznak az eb tagok beszámolójáról külön a
képviselők.Csak szokás hogy egyben küldik be az EB-ek a beszámolót,de
nem kell várni a későkre(én időm alatt is volt ilyen). Ebből is lehet
tanulni.
A másik dolog, hogy a KGy-n történt eseményről és Pitlik László
beadványáról az Alapszabály szerint ha jól tudom Ellenőrzési jelentést
kell készíteni.Ez megtörtént-e, illetve volt-e olyan EB ülés ahol
határozat született a jelentés tartalmáról?
Üdv.:Tamás

>>> http://ttkhok.elte.hu/meghivo-rendes-kuldottgyulesi-ulesre-2016-02-09-kedd-1800-e-0-89

Horváth Tamás
Gazdasági elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK
E-mail:gazdeh at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil:+3630-898-4083
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett
természetes, vagy jogi személynek szól!
Amennyiben Ön nem szerepel a címzettek között, kérjük, azonnal
értesítse a levél küldőjét és törölje a levelet és csatolmányait a
bejövő üzenetei közül anélkül, hogy a levelet bármilyen célra
felhasználná, továbbítaná, lemásolná vagy hozzáférhetővé tenné a
címzetteken kívül más személyek részére.