[TTK HÖK -Képviselők]Küldöttgyűlési beszámoló: ebelnok

horvath.luca at ttkhok.elte.hu horvath.luca at ttkhok.elte.hu
2016. Feb. 7., V, 20:31:22 CET

Sziasztok!

Pontosítanék a levelemen, melyben azt írtam: "A másik észrevételem,
hogy Bálint időrendi bontásánál az szerepelt, hogy január 30. és
február 7. között Franciaországban volt, de a február 1-én tartott
választmányi és tisztségviselői ülésen ott volt, nekem ez
ellentmondásosnak tűnik. Hogy is volt ez?".
Nem volt szándékom azt állítani, hogy Bálint szerepelt az üléseken(én
nem vettem részt végig se választmányi-, se tisztségviselői ülésen,
emiatt nem tudtam biztosan állítani, hogy nem volt ott), arra akartam
felhívni a figyelmet, hogy ez szerepel a beszámolójában, amit
ellentmondásosnak tartottam. Célszerű lett volna szó szerint idéznem,
elnézést kérek a pontatlanságért.

Üdvözlettel,
Horváth Luca
20/259-9364