[TTK HÖK -Képviselők]Déli?==?utf-8?q? hallgatói iroda_Rajtszámosztás

Lukács Károly titkar at alapitvany.elte.hu
2017. Május. 3., Sze, 15:07:07 CEST

Tisztelt Képviselők, Tisztségviselők!

Az idei 5vös5Km futóverseny rajtszámosztására május 9-én és 10-én kerül sor a déli hallgatói irodában. Kérlek benneteket, hogy a rajtszámosztók munkáját segítsétek, tekintettel arra, hogy rendszerint száznál több oktatónk is indul minden évben a versenyen akik átveszik rajtszámukat, ezen a két napon csak feladataitok ellátása érdekében vegyétek igénybe az iroda rendjét, a munkát fölösleges hangoskodással ne zavarjátok!

Köszönettel,

Lukács Károly

--
Üdvözlettel,