[TTK HÖK -Képviselők]?==?utf-8?q? [TTK?==?utf-8?q? HÖK -Képviselők]?==?utf-8?q? [TTK?==?utf-8?q??==?utf-8?q? HÖK -Képviselők] Küldöttgyűlés?==?utf-8?q? ügyrendi javaslat

Lukács Károly lukacs.karoly at ttkhok.elte.hu
2017. Nov. 8., Sze, 10:23:15 CET

Kedves Képviselőtársak!

Nagy öröm számomra, hogy Farkas Sophietól végre egy értelmes gondolat is elhangzott a témával kapcsolatban! Jelzem, én a magam pályázatával kapcsolatban előre írásban fel nem tett kérdésekre amúgy sem kívánok válaszolni, mert korunk egy nagy gondolkodójától így tanultam. Javaslom a többi tisztségre pályázónak is, hogy örökítsük át ezt az Egyetemünkön belül máshol már működő "jó gyakorlat"-ot.

Barátsággal,

Lukács Károly
képviselő
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat