[TTK HÖK -Képviselők]Küldöttgyűlési ülés ügyrendi javaslat

Kommunikációs referens kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2017. Nov. 8., Sze, 20:34:53 CET

Kedves Mindenki!

Sophival teljes mértékben egyetértek. Károllyal is abban, hogy örülök, hogy végre hozzászól valaki más is a megszokottakon kívül. A másik felvetésének abszurditását imádom, a tartalmat nem szeretném minősíteni, ha eléri a célját és lesz vita írásban, képviselőlistán már az csodálatos.

Ugyanakkor szomorúan látom, hogy a 'radikális' előterjesztés sem ér el semmilyen reakciót. Oké-oké, az email elavult, ritkán nézik, gonddal jár a megfogalmazása stb. Viszont senki nem keresett meg személyesen (aka Facebook-on) sem, hogy 'mégis mit képzelek magamról, hogy én korlátoznám az ő felszólalási jogát'. Lehet ijesztő vagyok... Leszögezném nem harapok, a szemembe lehet mondani, hogy hülyeségeket beszélek. Általában, nem véletlenül beszélek hülyeségeket. Általában. :D
Visszatérve egyelőre nem vagyok meggyőzve, hogy az esetek nagyobb részében anyagok figyelmesen átolvasásra kerülnének, és előzetes vélemények születnének. Nyilván akinek nem inge...

Persze, nincs arról szó, hogy én korlátozni szeretnék bárkit is. Nincs is rá se jogom, se lehetőségem. Arra van, hogy mutassak egy módszert, ami sok helyen bevállt technika, megannyi szabályzat tartalmazza (Európai Parlament, Országgyűlés, ELTE ÁJK HÖK), akár multik megbeszélésein (sőt ott inkább állnak végig egy meetingen, hogy ne legyen sallang, rövid legyen - egy tisztségviselőin simán produktív lenne :D).
Szeretek kísérletezni, szerintem érdemes kipróbálni. Az ilyen ügyrendi javaslatnak az a csodája, hogy módosítható, eltörölhető ott rögtön és már nincs is érvényben.

KösziPacsi:
Kovács Fanni
Kommunikációs referens
ELTE TTK HÖK