[TTK HÖK -Képviselők]Lemondás

Pánczél Balázs kornyszk at ttkhok.elte.hu
2018. Ápr. 9., H, 16:24:46 CEST

Kedves Képviselők!
Kedves Tisztségviselők!
 Álmot láttam az éjjel. Nem volt más benne, csak egy stop tábla. Ám ez az álom hosszú órákkal az ébredés után is valóságosnak hat. Nyilvánvalóan nem úgy jött össze ez a 1,5 év, ahogy terveztem. Többek közt a  hallgatók mozgósítása sem úgy alakult, mint korábban gondoltam, bár érdekes módon kivétel ez alól a vidéki utunk, amikor busszal hordtuk a jelentkezetteket Paksra. A fejlődés elmaradását 2/3-ad arányban személyes kudarcnak tekintem. Ám mielőtt még több tücsköt-bogarat összehordanék, a lényegre térek: azonnali hatállyal lemondok szakterületi koordinátori tisztségemről. Az utódkeresésről annyit: ha szükség van rá, foglalkozom a kerítéssel.
Tenk jú!
Bazsa
Pánczél Balázs
Környezettudományi Szakterületi Koordinátor
ELTE TTK HÖK
E-mail: kornyszk at ttkhok.elte.hu
Mobil: +3630/391-8577