[TTK HÖK -Képviselők]?==?utf-8?q? [TTK?==?utf-8?q? HÖK -Képviselők]2017-es gazdasági?==?utf-8?q? beszámoló

Rácz Gergely | Gazdasági referens - ELTE TTK HÖK gazdasagi at ttkhok.elte.hu
2018. Ápr. 22., V, 14:09:33 CEST

Halihó!

Tudom, hogy már egyszer küldtem, de kicsit változtak a dolgok az utóbbi időben. Meaning: megkaptam az isiszövis dolgokat meg az új évvel kapcsolatos dolgokat és kiderültek a következők:
 * 2016 nov és december isiszövi 2017-es évre lett könyvelve -> éves * 2017 november isiszövi 2018-ra lett könyvelve és mivel ez az előző három hónapról szóló isiszövi volt, így a nettó 666.000 (bruttó 845.820) a következő év költségvetési beszámolójához tartozik. (A 17-es év maradványából, ill a 28 milliós isztk átkönyvelésből lett fizetve) -> iv. negyedév és éves * A 2017 őszén érkezett irodabútorok szintén 2018-ra lettek könyvelve, így ez is kikerült. -> iv. negyedév és évesMellékelve minden, aztán megy a honlapra. Áron ha a kgy anyagokhoz kell docx, akkor átküldöm, csak szólj.

Pacsi!
Geri