[TTK HÖK -Képviselők]Választásokhoz/-ról

Kovács Fanni vbelnok at ttkhok.elte.hu
2018. Ápr. 23., H, 18:25:38 CEST

Sziasztok!

Úgy gondoltam egy minimál beszámolót, azért megér az eset, persze minden olvasható a jegyzőkönyvekben. http://ttkhok.elte.hu/valasztasi-bizottsag-emlekeztetok-2018

Mióta elektronikus rendszerben vagyunk, azt hiszem ez az egyik legsimább munkája volt eddig a VB-nek. Értsd láttam legalább kettőt (az egyiket VB tagként) és tudtam hol lehet elcsúszni a banánon. Azért itt is volt néhány probléma, nem indult el a rendszer csak 11 órával később, ez azért volt, mert alábecsültem egy import folyamatot és mert először nem is tudtuk (többed magammal, hogy ki is tudná ezt importálni). Szóval a szavazó felület készen állt, csak szavazók nem voltak hozzá, végül az egy 8-10 órás feltöltés lett, és mire kész lett természetesen elaludtam... szóval a felület elindult csak a szavazókat nem voltak benne. Genious hiba.
A másik pedig, hogy az Unipoll kerekít, így ugyanaz a szazálék kijöhet, más szavazati aránnyal és így akár véletlenül több póttag is lehet, ha nem azt látjuk 14,82%-ot ért valaki.

Ezeket a jővő VB-éi miatt is írtam össze, és nekik csatoltam egy how-to doksit is, pls emlékezztek majd rá, hogy segítse őket. ;)

Természetesen bővíteni, fejleszteni ér.

KösziPacsi
Fanni --Kovács Fanni
elnök