[TTK HÖK -Képviselők]A keddi küldöttgyűlés margójára

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2023. Nov. 23., Cs, 20:33:00 CET

Kedves Képviselők!

Úgy érzem, hogy a keddi küldöttgyűlésen történt dolgok mellett nem mehetek el szó nélkül. Először is szeretném megköszönni azon képviselőknek, akik ottmaradtak az ülés végéig. Azonban szeretnék hangot adni csalódottságomnak, amikor azt tapasztaltam, hogy a mentorkoordinátor választást követően sokan elmentek az ülésről. Megértem, hogy a küldöttgyűlés hossza megterhelő lehet. Rendszeresen hangot adtok azonban annak a tiszteletre méltó és példamutató elvnek, miszerint minden, az Önkormányzatot érintő dolgot tárgyaljon meg a küldöttgyűlés, azt ne adja át más bizottságoknak, mely csökkentheti az átláthatóságot. Ennek az elvnek azonban ára van, ami az ülések elhúzódása.

2.900 hallgató bízott meg titeket azzal, hogy az ő érdeküket és véleményüket képviseljétek, ezt sose feledjétek el!

Üdv:
Andris
--

[cid:0fa2af14-153f-42b9-be49-2d6de659a0e1]

Mig András

elnök

ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat

elnok at ttkhok.elte.hu