[MaFLa] felhívás

Laszlo E. Szabo leszabo at phil.elte.hu
Sun Aug 29 16:23:56 CEST 2010

Sziasztok!

Teljesen rendbe tettem a szöveget. Küldöm.

A lényegesebb változtatások azok, amiket a korábban küldött (formulák
nélküli file tartalmaz. Ehhez képest csak millió apró hibát javítottam,
a hivatkozásokat gatyába ráztam, hozzáírtam a Miki függetlenségi
cikkeit (kéretik egy pillantás, jó-e), beírtam még pár hivatkozást. Azt
a általam kifogásolt passzust, amit valószínűleg Balázs írt be,
visszatettem, egy pici átfogalmazással és lábjegyzetbe. Szóval nézzétek
meg, szerintem így beküldhető.

Sziasztok,
Laci

PS. (a komputeres problémákat az oldotta meg, hogy felinstalláltam a
gépemre wine alá a windows-os open office-t. ...)