[MaFLa] magyarázkodás

Debreczeni Hajnalka lilalibaalibije at hotmail.com
Tue May 24 01:20:07 CEST 2011

Abban a szep orszagban csupan elmelkedni lehet, de azt osszeroskadasig. A filozofia letjogosultsaga orokke megfellebbezhetetlen marad a "valamit is teves" karara. Az acsarkodas, az agyarkodas az, ami ezt az orszagot poshadt allovizben tartja-mert mindennel fontosabb, hogy mi pontos retorikai elemekkel ekesitsuk a kardot, nem pedig inkabb aktivva tegyuk a mindennapjainkat. A vegelathatatlan, szavakba oltoztetett gondolkodasnak nincsen hatara, mert ebben az emberek meg kivaltsagosnak es fontosnak erzik megelt  "szerepeiket". Ha egyszer az ember a kezevel 50 kovet felrerak az utjabol, mert az utepito ceg kifogyott a penzbol (aki tortenetesen ezert a munkaert felelos), az az ember tudni fogja, hogy legkozelebb mit kell tennie hasonlo esetben. Mindennek, amit irtam pusztan annyi koze van a magyarazkodashoz, amennyi a mumianak vagy a dogkeselyunek. Lukacs meg mar evtizedek ota forog a sirjaban, mert annyit emlegetik.