[Kepviselok] 2003 beszamolo

ELTE TTK HOK Elnok elnok at ttkhok.elte.hu
2004. Jan. 13., K, 12:53:58 CET

Sziasztok!

Mostanra keszultem el a gazdasagi beszámolóval, a Gólyatábor bevételét
emlékezetből írtam, így az nem teljesen pontos. Hogy a beszámoló
összhangba kerüljön az Egyetem és az Alapítvány nyílvántartásaival, persze
még dolgozni kell, merthogy valamivel több mint 850 eFt kiadást az Egyetem
elkönyvelt nekünk úgy, hogy azt nem mi költöttük el, illetve 4-500 eFt-ot
nem fizettek ki nekünk más szervezeti egységek, amit elvilleg az
Alapítvány szerint már meg kellett volna tenniük. Amíg ezek nem
rendeződnek természetesen elképzelhető, hogy én tudok vmit rosszul és
jogos levonásról, vagy jogos nem hozzáadásról van szó, ezen tévedéseim
azonban feltehetően 2-300 ezer Ft alatt maradnak. (Szerintem 50 alatt
is...)

				Gönci Balázs
			    az ELTE TTK HOK elnoke
---