[Kepviselok] Beszamolo Komm es Szerv. Eh

ELTE TTK HOK Komunikacio es Szervez Elnokhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2004. Nov. 9., K, 10:46:27 CET

ziasztok!

Eloszor is elnezest,hogy csak most tudom elkuldeni, de nalam tegnap ejjel
nem volt internet, ezzel szivtam ma de is.

Megprobalom roviden es tomoren osszefoglalni mi is volt az, amin en es a
szervezocsoport ugykodtunk eddig megvalasztasunk ota.
A mi munkank mindig a ti szemetek elott zajlik, lathatjatok nap mint nap a
telefonalasokat, rohangalasokat es megbeszeleseket. Remelem ezeknek az
eredmenyet is neha..
Az ev szamomra viszonylag hamar elkezdodott, ugyanis a boritekolas es a
diplomaoszto mar juliusban vart rank kedvesen.
A kovetkezo feladat a beirtakozas volt, illetve az elsosok es a felsobb
evfolyamok szamara keszitendo levelezolistak, amik neha elegge nagy terhet
rottak meg a szakcsoport elnokok nyakaba is, de mara mukodokepes a
rendszer.
A dekani kezfogo utan jott az elso alkalommal megrendezett Popradi
potgolyatabor, aminek nagyon jo visszhangja es hangulata is volt.
Aztan a golyaavatok jottek, majd a nyilt nap volt soron, amit legfokepp a
PR Eh. koordinalt.
A Golyabal, bar az iden hivatalosan nem a TTK HOK rendezte, nyujtott nemi
segitseget a szervezesben, sot, nem vagyok nagykepu, ha azt mondom, hogy a
TTK nelkul valoszinuleg nem lett volna sikeres golyabal az iden.
A Halloween party nemreg kerult lebonyolitasra, ami sajnos magan viselte
az elso szervezesek gyermekbetegsegeit, melyeket remelhetoleg hamar kino
es a valasztmany szamara mar vazolt TTKs IKs szorakozohelyet sikerul a
szemeszter vegere megteremteni. Vegcel a kovetkezo szemeszterben ma
zokkenomentesen szervezheto sikeres rendezvenyek megtartasa.
Szervezes alatt all az ELTE zenkarok fesztivalja december elejere, amirol
majd szemelyesen nyujtok tajekoztatast, mivel addigra a reszletek is
vilagosak lesznek.
A Nyuz fenymasolasa is halad, bar kicsit docogve, de a hatalmas mennyiseg
mindenkire risztolag hat...

Ezennel is szeretnem megkoszonni a segitseget mindazoknak akik valamilyen
formaban reszt vettek a programok kiotleseben, szervezeseben, ugyanis
nelkuluk nagy valoszinuseg szerint nem lenne ilyen teljes a lista.

Ónodi Ferenc László
Komm. és Szerv. Eh.