[Kepviselok] Kollbiz beszamolo

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2004. Nov. 9., K, 12:43:37 CET

Kollégiumi biztos beszámoló

Július: megválasztásom után részt vettem az EHÖK vezetõképzõn Kazincbarcikán,
itt megismertem a KÖSZ jelenlévõ tagjait, valamint minden nap tartottunk
szekcióülést. Ekkor ismertette velünk Rektor Úr és Kollégiumi Fõigazgató úr
az Egyetem nehéz anyagi helyzetét, és a kollégiumi díjemelés tervét és
mértékét (szeptembertõl 9000 Ft). Itt kaptunk szóbeli ígéretet arra, hogy
belenézhetünk a kollégiumok pontos és részletes kiadásaiba.
A Gólyanyúzban megjelent egy cikkem, melyben a leendõ elsõsöket tájékoztattam
a legfontosabb tudnivalókról.

Augusztus: KÖSZ ülés (egyeztetés a díjemelésrõl, és megkaptuk az elsõ
kimutatást arról, hogy egyes kollégiumokra lebontva mennyibe kerül egy-egy
férõhely havi finanszírozása). Ekkor történt az elsõsök kollégiumi
felvételijének elbírálása, valamit kollégiumokba való beosztása.
Több email is érkezett, mind a leadási határidõ elõtt, mind utána.
A matekos Gólyatáborban elõadást tartottam a kollégiumokról az elsõsöknek.

Szeptember: folyamatos egyeztetés a kollégiumi díjemelésrõl.
Hetente EHÖK KÖSZ üléseken vettem részt, itt a díjemelésen kívül az éppen
aktuális tennivalókat illetve történteket egyeztettük. Részt vettem a
KCSSK KDB ülésén (szept 15). A szept. 22-i KCSSK-beli TTK-s Alakuló
Diákbizottsági ülésen elõadást tartottam a díjemelés aktuális állásáról,
valamint az elõzményekrõl. Itt TTK DB-taggá választottak szervezõ titkári
pozícióban. Jelen voltam a szeptember 29-i KCSSK-s Küldöttgyûlésen is.
(A Nagytétényi Úti Kollégium közgyûlésén idõpont-ütközés miatt nem tudtam
részt venni.) A TTK-s Nyúzban tájékoztattam a hallgatókat a díjemeléses
tárgyalások állásáról.

Október: a hónap elején megjelent a KCSSK nyílt levele, melyben mind helyi,
mind össz-kollégiumi problémákat fogalmazott meg a KDB, ezt 729 kollégista
írta alá egyetlen este alatt. A levélrõl, valamint a hivatalos válaszról több
cikkem jelent meg a Nyúzban, valamint a KCSSK KDB által szervezett fórumon is
részt vettem, ahol Dr. Druzsin Ferenc rektori tanácsadó, és Dr. Szeifert Tibor
Kollégiumi Fõigazgató válaszolt az elhangzott kérdésekre. A kollégisták itt
meglepõen nagy számban képviseltették magukat, kb. 250-en voltunk jelen.
Okt. 27-én részt vettem a Nándorfejérvári Úti Kollégium alakuló DB-ülésén.
A KÖSZ üléseken szintén megjelentem, kivéve egyet, amikor TTK HÖK Közgyûlésen
vettem részt, ekkor meghatalmaztam valakit, hogy helyettem képviselje a
TTK HÖK-öt.

November: cikket írtam a Nyúzba a KCSSK-s Fórumról, a héten lesz még egy
KÖSZ ülés.

Ezúton szeretnék elnézést kérni a Közgyûlés tagjaitól, hogy a Közgyûléssel
egy idõpontban történõ KÖSZ elnök-választás miatt nem tudok a Közgyûlésen
megjelenni.

Szeretnék köszönetet mondani Ónodi Ferencnek és Kálózi Attilának, akik
segítették a munkámat.

		Csupor Mariann
	   TTK HÖK Kollégiumi Biztos